Obserwatorzy

czwartek, 1 maja 2014

Argan Oil

Dziś chcę wam przedstawić , odżywkę dwufazową firmy Joanna. Która sprawdziła się u mnie nie do końca , ale z kupowania jej jak na razie nie zrezygnuje, ponieważ ładnie podkreśla moje loki :) Tania odżywka bez spłukiwania z dość sporym dodatkiem mojego faworyta - olejku arganowego. Włosy po niej ładnie się błyszczą. 



Od producenta :
odżywka dwufazowa Argan Oil przeznaczona jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura dwufazowej odżywki oparta jest o niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Dwufazowa odżywka regeneruje zniszczone i przesuszone partie włosów i dba rozdwajające się końcówki. Redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów, przywracając im niesamowity połysk i jedwabistą miękkość. Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.


 Cena: 8,00 zł / 100ml

Troszkę skleja moje włosy, ale plusem jest podkreślenie moich loczków . Bardzo ładny , delikatny zapach. Bardzo wydajna, włosy są miękkie w dotyku, ślicznie się błyszczą. No niestety gdyby nie sklejała moich włosów  i nie utrudniała rozczesywania  była by moim faworytem . No niestety producent nie miał racji jest to moje drugie opakowanie tej odżywki a ona wg. nie poprawiła stanu moich włosów , zostanę przy niej dopóki nie znajdę czegoś co będzie podkreślało moich loków jak ta odżywka. Skusiła mnie z początku cena i zapach, i to że jest w formie sprayu. Co jest bardzo wygodne, mam nadzieje że u was do końca się sprawdziła ta odżywka , bo jeżeli chodzi o mnie to podkreślanie loków to za mało . Odżywka nie powinna tak sklejać włosów. I co ostatnio zauważyłam stały się suche po niej. Dobrze , że sytuacje ratuję szamponem z Dove , który nawilża moje włosy. 




5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem składu ale coś czuję, że ten olej arganowy to daleko w składzie skoro włosy się kleją :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele dobrego o olejku arganowym, bede musiala go zatem nabyc :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam odżywkę do włosów z tej serii i niestety mi nie służyła, choć kosmetyki z olejem arganowym bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na bloga gdzie można znaleźć konkursy kosmetykowe: http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Olejek arganowy odkryłam jakiś czas temu i muszę przyznać, że jego właściwości są na prawdę bardzo dobroczynne.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.