Obserwatorzy

czwartek, 25 lipca 2013

Masełko do ciała Lychee & Rambutan.

Dziś recenzja masełka do ciała Tutti Frutti o zapachu Lychee & Rambutan firmy FARMONA.

Owocowa rozkosz, która zniewala zmysły i ciało ! Tropikalne szaleństwo.
Gęste masło do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych oraz fascynującym zapachu dojrzałego liczi i soczyście świeżego rambutanu.
Niezwykle słodkie liczi, to symbol i ulubiony owoc chińskich cesarzy z dynastii Ming. Połączone z soczystym, rześkim rambutanem z Malezji nadaje skórze niespotykany, fascynujący aromat upojnej letniej zabawy. 

Dzięki zawartości masła Karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia sprawiając, że skóra staje się zachwycająco miękka, delikatna i jedwabiście gładka. Zatopione w maśle czarne drobinki doskonale masują ciało. Wystarczy delikatnie wmasować w skórę.

Pojemność 275 ml. Testowany dermatologicznie. 

Bardzo długo produkt utrzymuje się na skórze. Zapach jest naprawdę zniewalający. Skóra jest naprawdę nawilżona i gładka w dotyku. opakowanie estetyczne, przyjemne. Ładnie się wchłania, uwielbiam takie soczyste, owocowe zapachy, które zachęcają do użycia kosmetyku i sprawiają, że jego stosowanie staje się ucztą dla zmysłów. Cena rozsądna 12.90zł. Rossmann. Myślę, że zasługuje na 5/5. Polecam. Szczególnie upolować, tak jak ja, na promocji. 



7 komentarzy:

  1. Mam scrub o tym zapachu z farmony i kusisz mnie cholera z masełkiem...:D wiernie tkwie przy czerwonym garnierze, bo tylko po nim za godzinę nie mam suchej skóry.. może jednak się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę jestem z niego zadowolona, skóra jest mega nawilżona :) Ogólnie Farmona ma super produkty.

      Usuń
  2. Uwielbiam to masło! A zapach rzeczywiście zniewalający <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lychee samo w sobie jest smakowite :P
    Wygląda zachecajaco ale jak na razie mam sporo mazideł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam to masełko :-)
    ale niestety musi poczekać na swoją kolej, miałam próbkę i wiem, że pachnie przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam to masło i bardzo je sobie chwalę :)

    PS. Fajny blog. Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze intrygowały mnie produkty Tutti Frutti! Muszę się czaić na jakieś promocje :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.