Obserwatorzy

środa, 18 września 2013

Witam was :)

Dziś będzie trochę kulinarnie i opowiem wam jeszcze co zauważyłam biorąc tabletki na urodę firmy Doppel Herz . Aktualnie skończyłam 1 opakowanie tabletek ''Doppel Herz activ'' ,  natomiast ''maxi krzem'' dopiero zaczęłam stosować więc nie wiem jeszcze jakie będą efekty. 

1. Doppel herz Activ to preparat rewitalizujący włosy i paznokcie. Bogaty w aminokwasy, fitoestrogeny i fitosterole z zarodków pszenicy oraz prosa, niezbędne kwasy tłuszczowe i witaminy, które: wzmacniają strukturę włosów i paznokci, poprawiają odżywienie cebulek włosa, zapobiegają przedwczesnemu siwieniu. Preparat zawiera związki siarkowe, fitoestrogeny i fitosterole, niezbędne kwasy tłuszczowe i witaminy rewitalizujące włosy i paznokcie oraz poprawiające wygląd skóry.

Preparat zalecany:


  • przy łamliwości paznokci
  • w celu regeneracji włosów zniszczonych trwałą ondulacją, opalaniem i przesuszeniem, farbowaniem lub rozjaśnianiem
  • przy nadmiernym wypadaniu lub siwieniu włosów
  • przy suchej lub przetłuszczającej się cerze  

  • Skład: olej z zarodków pszenicy, wyciąg proteinowy z prosa, kwas L-askorbinowy (wit. C), siarczan cynku (źródło cynku), D-pantotenian wapnia (prowitamina B5), chlorowodorek pirydoksyny (wit. B6), D-biotyna oraz substancje dodatkowe: żelatyna, glicerol (substancja utrzymująca wilgotność), olej sojowy, wosk pszczeli, sorbitol (zagęstnik), lecytyna sojowa, tlenki i wodorotlenki żelaza (barwniki).
    Zażywać jedną kapsułkę dziennie podczas posiłku lub zaraz po posiłku, popijając wystarczającą ilością płynu.

    Powiem wam, że naprawdę po 30 dniach zauważyłam dużą różnicę, mniej włosów mi wypada.

    2. Drugie opakowanie to Maxi Krzem, niestety nie wiem jeszcze  jak wpłynie na mnie, gdyż dopiero zaczęłam go zażywać, ale mogę podać co obiecuje producent. Maxi krzem zawiera zestaw wyciągów roślinnych z łatwo przyswajalną krzemionką oraz witaminy i mikroelementy. Pomaga w regeneracji, wzmocnieniu oraz pielęgnacji włosów i paznokci. Przeciwdziała utracie jędrności skóry. Zawarte w Maxi Krzemie mikroelementy, żelazo przyczynia się do prawidłowego transportu tlenu w organizmie, oraz do prawidłowego podziału komórek. Cynk i selen korzystnie wpływają na ochronę składników komórek przed uszkodzeniem oksydacyjnym oraz na prawidłowy stan skóry, włosów i paznokci. Mangan i miedź przyczynia się do prawidłowego tworzenia tkanki łącznej. Jod bierze udział w prawidłowym metabolizmie energii. Przyczynia się do utrzymania prawidłowego stanu skóry. Dodatkowo Maxi Krzem zawiera witaminy: C, B1, B2, B3, B12, oraz kwas foliowy, biotynę i beta karoten. Jedna kapsułka Maxi Krzemu zawiera ponad 80 mg łatwo przyswajalnej krzemionki pochodzącej z wyciągów roślinnych. Produkt zawiera krzemionkę naturalnego pochodzenia.    
    Sposób użycia: 1 kapsułka dziennie w trakcie posiłku.  
    Skład: Wyciąg z ziela skrzypu polnego w przeliczeniu na suszone ziele skrzypu polnego zawierający krzemionkę, Wyciąg z pędów bambusa zawierający krzemionkę, Wyciąg z ziela pokrzywy w przeliczeniu na suszone ziele pokrzywy, Żelazo, Cynk, Mangan, Miedź, Jod, Selen,Witamina C, Niacyna (ekwiwalent niacyny), Witamina E (ekwiwalent alfa-tokoferolu), Kwas pantotenowy, Ryboflawina (witamina B2), Witamina B6, Tiamina (witamina B1), Kwas foliowy, Biotyna, Witamina B12, Beta karoten w przeliczeniu na ekwiwalent retinolu (witamina A), L-metionina, Kwas para-aminobenzoesowy (PABA).  
    Mam nadzieję, że ten produkt mnie nie zawiedzie ;)

     

    A na poprawienie humoru sobie dziś, postanowiłam upichcić placek z śliwkami :)  Jest bardzo prosty w wykonaniu.

    A o to przepis dla zainteresowanych :

    Smacznego :) 


    16 komentarzy:

    1. Widzę, że włoski maja trochę regeneracji :) I dobrze.

      PS. Na ciacho się wpraszam, pysznie wygląda :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Ale ciacho :D
      Aż ślinka mi naszła!
      Ja chyba też powinnam zainwestować w jakiś suplement na poprawę kondycji włosów, bo za dużo mi ich ostatnio wypada :(

      OdpowiedzUsuń
    3. dzięki kochana, że wrzuciłaś przepis, bo jak zobaczyłam to ciasto, to już miałam szukać go w internecie:P

      OdpowiedzUsuń
    4. Placek wygląda bardzo smakowicie, a ja właśnie się zajadam muffinkami ze śliwkami ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. mm.. narobiłaś mi smaczka na tego placuszka :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Jestem ciekawa jak się sprawdzi Maxi krzem :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Narobiłaś mi ochotę na coś słodkiego ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Jak tylko zobaczyłam nagłówek to wiedziałam, że zostanę tu na dłużej, bo jestem kociarą i wszytko co kocie mnie "kręci'' xd
      Muszę koniecznie wypróbować ten doppel herz.
      To niedobrze, że tu weszłam o tej porze, bo to ciasto wygląda tak apetycznie, że aż mam ochotę zjeść coś słodkiego.. a już 22 :D
      Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. ale cudne ciasto, o mamo! nie mogę na nie patrzeć, jestem na diecie :((

      OdpowiedzUsuń
    10. o tym Doppel herz na włosy i paznokcie pierwszy raz słyszę :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Kiedyś brałam skrzyp z BioGarden o podobnym działaniu i byłam bardzo zadowolona, myślę że po lecie zawsze dobrze jest włosom pomóc w ten sposób :) A co do placka - zapisałam sobie przepis :D Pozdrawiam!

      we-all-love-make-up.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    12. Ale pyszności a coś na włosy by mi się przydało

      OdpowiedzUsuń
    13. Moje włosy też ostatnio strasznie wypadają, może wypróbuję te kapsułki :) placuszek wygląda apetycznie ;)
      pozdrawiam
      http://fashionanddreams.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń

    Thank you for your comment :)


    Truth is always paradoxical .
    To admire is the only way of imitating without losing originality.