Obserwatorzy

środa, 18 grudnia 2013

Olejek do włosów.

Cena tego olejku to ok. 129 zł , 125 ml.  
Od producenta : Elixir K Ultime to pierwszy tak wszechstronny odżywczy kosmetyk wzbogacony o kompleks czterech luksusowych olejków: kukurydzianego, arganiowego, kameliowego, pracaxi. Olejek kukurydziany pochodzący z zarodków kukurydzy uprawianej w Ameryce Środkowej to naturalny przeciwutleniacz nadający włosom miękkość i blask. Olejek arganiowy otrzymywany z nasion drzewa arganowego występującego wyłącznie w Afryce Północnej odżywia włosy i chroni przed działaniem czynników zewnętrznych. Olejek z nasion drzewa Pracaxi występujący w rejonie Amazonii powoduje głębokie odżywienie włosów i wspaniały połysk. Olejek kameliowy ma swoje źródło w nasionach drzewa Camelii rosnącego w Azji i wpływa na wygładzanie włókien włosów i niesamowity blask. Ten niezwykły koktail egzotycznych olejków cudownie wpływa na witalność włosów. Wystarczy kilka kropli aby włosy stały się błyszczące, miękkie i jedwabiste. 

 Ten olejek sprawia, że włosy są wygładzone, błyszczące i pięknie pachną. Jest bardzo wydajny. Niewielka ilość wystarcza, żeby nadać włosom "życia". Znacznie ułatwia rozczesywanie długich włosów. Ładnie wykańcza fryzurę.


 Minusem może być jedynie cena, ale dzięki temu, że olejek jest bardzo wydajny  i w 100% spełnia swoje zadanie, warto zapłacić więcej.
 Moje włosy nie sprawiają większych problemów, ale czasem potrzebują lekkiego 'dogładzenia' i ten produkt zdecydowanie to zapewni. Wiadomo, że zniszczonych włosów nam nie odbuduje w magiczny sposób, ale na pewno po użyciu wyglądają lepiej i co jest na pewno zaletą - nie obciąża zbytnio włosów co niestety przy niektórych produktach tego typu się zdarza.

Ogólnie rzecz biorąc warto przetestować . Gdy będę się zbliżać do końca mojego denkowania to rozglądnę się za czymś innym, ale jak nie znajdę nic ciekawego, to pewnie do niego wrócę.





 "Pielęgnacji włosów towarzyszy delikatny masaż skóry głowy. Efekt jest na miarę luksusu tego rytuału: włosy dogłębnie odżywione, wygładzone i niewiarygodnie przyjemne w dotyku."









17 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię naturalne oleje, ale firma Kerastase w sumie nigdy mnie nie zawiodła więc z checią skusiłabym się na coś nowego, bo dawno żadnego kosmetyku od nich nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu olejki, fajnie wygładzają włosy i zabezpieczają przed plątaniem się i uszkodzeniami. Kerastase jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być bardzo fajny :) Jak kiedyś będę miała większą kwotę na zbyciu, to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam olejków do wlosów ale tego nie miałam. Aktualnie używam Syoss'a a w kolejce czeka Loreal.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mnie zachęciłaś do zakupu :) tyle dobrego słyszałam o produktach tej firmy szkoda tylko,że są dosyć drogie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś wypróbuję, jak pracę znajdę :) bo dość drogi ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzp drogi, ja aż tak nie kocham swoich włosów, stosowałam olejek arganowy z avonu ale wiem, żena pewno nie może równaż się z kerastase

    OdpowiedzUsuń
  8. ja stanowczo za mało uwagi poświęcam swoim włosom :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zaopatrzę się w ten produkt. Moim włosom brakuje gładkości, a ich rozczesywanie nastęcza trudności. Myślę, że olejek Kerastase rozwiązałby moje problemy.

    OdpowiedzUsuń
  10. podobne olejki maja inne firmy ktore sa baaardz doobne i o wiele tansze ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena może być przyczynkiem do niekupowania tego olejku, ale wiem, że ta marka jest dobra, więc nie dziwię się, że służy Twoim włosom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne opakowanie, produkt dzięki niemu wygląda na ekskluzywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mogłabyś może porównać go z innymi olejkami jakie uzywałas ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jednym z lepszych olejków jakie używałam, jego minus to niestety cena. W porównaniu do innych jest w miarę wydajny i dobrze natłuszcza , nawilża włosy ale nie pozostawia ich tłustych. Włosy po nim bardzo ładnie pachną. Używałam olejku arganowego ale za bardzo wysuszał mi końcówki. Dobrym olejem do włosów jest indyjski olej 'sesa' , ale niestety ma bardzo intensywny zapach cena jego to 30 zł ;)) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  14. Jeszcze nie miałam do czynienia z Kerastase ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda kusząco ale cena trochę zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.