Obserwatorzy

niedziela, 16 marca 2014

Witam serdecznie ;)

Witam was moi drodzy , dziś pogoda niestety nie dopisała, chcę wam dziś polecić moje ulubione perfumki , ich zapach się bardzo długo utrzymuje na skórze, uwielbiam je ;*

Halle Berry wprowadza na rynek swój pierwszy zapach Halle - ciepłą, zmysłowa kompozycję symbolizującą naturę, zmysłowość i piękno. Oddaje ona charakter prawdziwej kobiety: delikatnej, ale z charakterem i eleganckiej. 
 Ten zapach uspokaja, zapach dobry właściwie na każdą porę roku, jest w nim coś co mnie przyciąga. trwałość zadowalająca, są ciepłe, miodowe, słodkie ale nie mdłe, słoneczne i budzi miłe uczucia. Mam do niego niezwykły sentyment. Cena w drogeriach to ok.63 zł - 30 ml.


I dzieło mojej siostry , skromny wzorek idealny na co dzień :


I mój ukochany storczyk , w końcu pięknie rozkwitł po wielu przejściach :) 

pozdrawiam ciepło :)

4 komentarze:

  1. śliczny ten storczyk u mnie coć nie chcą kwitnąć i zdychają :(
    zazdroszcze takich ładnie wypielęgnowanych skórek! moje to porażka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach perfum na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i wpis. Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam przygodę z blogowaniem, więc niebawem będzie u mnie więcej do czytania. Mam nadzieję, że mój blog będzie tak dobry jak Twój. Pozdrawiam. http://calissi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne pazurki ; )) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.