Obserwatorzy

środa, 11 września 2013

Oliwka

Pewnie każdemu znana oliwka bambino, niezastąpiona jak zawsze :)

Oliwka pielęgnacyjna jest szczególnie łagodnym produktem przeznaczonym do codziennej pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry niemowląt i dzieci. Oliwka produkowana jest w oparciu o wysokogatunkowy olej roślinny z dodatkiem stabilizowanych NNKT (witaminy F), dlatego skutecznie chroni delikatną skórę przed podrażnieniami i przesuszeniem oraz sprawia, że jest ona odpowiednio nawilżona i natłuszczona.

 Skład: Glycine Soja, Paraffinum Liquidum, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Linolenate, Ethylparaben, Propylene Glycol, BHA, Propyl Gallate, Citric Acid, Parfum, Linalool, Hydroxycitronella, Eugenol.

 Minusem jest to, że opakowanie jest strasznie oblepione po pewnym czasie.Wolno się wchłania trzeba poczekać sporo czasu, żeby do końca się wchłonęła inaczej zostawia tłuste plamy na ubraniach. Dobrze nawilża, delikatna, nie podrażnia ani nie uczula, tania 7 zł za 150 ml. Ładny zapach - kojarzy się z niemowlakiem :) Poprawia kondycje skóry, wydajna. Dostępna wszędzie (apteki ,drogerie, supermarkety).Używam tego produktu od: dawna - moje 4 opakowanie. Stosuję głównie do opalania. 
 

9 komentarzy:

  1. produkt znam, ale nie przepadam za oliwkami głównie przez czas w jakim się wchłaniają w skórę :-)
    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt ogólnie znany,musze sobie kupić i wypróbowac ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    (do obserwowania i komentowania)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i bardzo lubię:) ale fajnie, że o niej przypominasz, może do niej wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nom świetna jest :D właśnie mi o niej przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko ;D masz może coś na zbyciu w piątek w Tbg jestem ;p

      Usuń
  5. używam jej po depilacji woskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam tej lub z Johnson baby , pod prysznic lub przed kąpielą wysmaruję się cała . Później balsam jest tylko małym dopełnieniem ! A oliwka świetnie nawilża i wchłania się pod wpływem ciepłej wody ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też kiedyś używałam tej oliwki po kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie oliwki niestety się nie sprawdzają. Praktycznie żadna nie chce się wchłaniać w skórę przez co czuję się niekomfortowo :(

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.