Obserwatorzy

środa, 4 września 2013

Garnier - Hydra Adapt.

Hej zakupiłam wczoraj krem z Garniera jest to podobno jakaś nowość... Czy któraś z was go już używała ? Co o nim sądzicie ? 


 Idealny do cery mieszanej, tłustej.
24 h nawilżenia, matujący i odświeżający krem - sorbet.  Zielona herbata & roślinny eliksir.



Od producenta : szybko się wchłania , nietłusty. Odpowiedni dla skóry wrażliwej.

Ekstrakt z zielonej herbaty: Korzyści dopasowane do potrzeb cery mieszanej i tłustej: krem-sorbet wzbogacony w ekstrakt z zielonej herbaty o właściwościach detoksykujących matuje i ujednolica skórę, zapewniając jej uczucie świeżości przez cały dzień.
Eliksir roślinny: Krem dopasowany do indywidualnych potrzeb skóry, wzbogacony w intensywnie nawilżający eliksir roślinny, który łączy w sobie minerały i składniki odżywcze takie, jak: mannoza, syrop klonowy i gliceryna. Udowodniona skuteczność:
  • NATYCHMIAST: skóra o 33% bardziej nawilżona*
  • PRZEZ CAŁY DZIEŃ: skóra jest nawilżona 24 non stop*
  • PO MIESIĄCU: odtworzony zostaje naturalny proces nawilżania skóry**


Czy matujący i odświeżający krem - sorbet jest stworzony dla mnie ?
Tak, jeśli Twoja skóra jest mieszana lub tłusta i do jej codziennej pielęgnacji szukasz kremu nawilżającego dostosowanego do jej potrzeb, który pomoże uregulować błyszczenie skóry i ujednolici jej koloryt na cały dzień.
Czym się wyróżnia ?
Hydra Adapt to nowa generacja kremów dopasowanych do codziennej pielęgnacji od Garniera. Nawilżające przez 24 godziny aktywne formuły zostały stworzone na miarę potrzeb różnych typów skóry, aby działać w harmonii ze skórą i odpowiadać na jej potrzeby.

50 ml. Należy nakładać go rano i wieczorem na całą twarz.

Co o nim sądzicie ?


:)


8 komentarzy:

  1. nie używałam, ale lubię produkty z wyciągiem z zielonej herbaty:) mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam na niego chęć ale miałam jakieś dziwne przeczucie że może mnie pozapychać i nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś tak mam sceptyczne podejście do kremów Garnier...

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka osób go już mi polecało,chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja rzadko stosuję kremy, chyba że nawilżającą bazę pod makijaż :P

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę go wypróbowac, bo kusi i kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://xkarolajnxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam z nim do czynienia, i póki co mam dość kremów, ale kiedyś może wypróbuję ;)

    Zapraszam na rozdanie, jeśli masz ochotę ;)
    http://psychodelax3.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-imieninowe.html

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.