Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Ziaja & be beauty

1.) Ziaja - kremowe mydło pod prysznic.
2.) bebeauty- mleczko nawilżające.


1. Mydło pod prysznic.


Odżywia, wygładza oraz wyraźnie uelastycznia skórę. Wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek. Intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody. Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego. Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień. Nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka.
Substancje aktywne:
- kompleks składników koziego mleka – bogaty w proteiny, kwasy organiczne, lipidy, węglowodany oraz witaminy A i D. Zwiększa elastyczność skóry, zapobiega wiotczeniu, opóźnia procesy starzenia. Odżywia i doskonale nawilża naskórek,
- D - pantenol - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.

 Bardzo wydajny, lekka kremowa konsystencja, nie podrażnia, ładny zapach. Idealne zarówno jako mydło, jak i płyn do kąpieli. Ładnie się pieni, dokładnie myje. Nie zauważyłam, żeby nawilżało, ale od tego są balsamy/masła do ciała/oliwki. Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Cena około 7 zł - 500ml.


2. Mleczko nawilżające.


Nawilżające mleczko skutecznie oczyszcza skórę normalną i mieszaną z zanieczyszczeń i pozostałości makijażu. Ekstrakt z lotosu zapewnia skórze uczucie świeżości i czystości. D-panthenol nawilża i łagodzi podrażnienia. Mleczko zostało przebadane dermatologicznie, jest produktem hypoalergicznym. Konsystencja jest typowa - biała, lekko lejąca.



 Dobrze się rozprowadza wacikiem, zbierając z twarzy cały makijaż i wszelkie zanieczyszczenia. Pozostawia skórę gładką, nawilżoną, odświeżoną. Nie jest tłuste, więc nie ma potrzeby zmywania go tonikiem czy jakimś żelem. Mam mieszaną cerę, ale mimo to, po paru minutach po demakijażu po prostu nakładałam na twarz krem. Nie zatyka porów, nie powoduje uczulenia, podrażnień czy zaczerwienienia. Do tego ma przyjemny zapach. 200ml. Cena około 5 zł.


5 komentarzy:

  1. U mnie mleczka do demakijażu się nie sprawdzają :( Podrażniają mi oczy, za to Ziaję bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam, że biedronka ma takie mleczko. teraz używam płynu dermedic

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Ziai :D Chętnie skuszę się na to kremowe mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam obydwa produkty i byłyam zadowolona, Ziaja bardzooo wydajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co testuję płyn micelarny z Be Beauty, ale chyba skuszę się też na mleczko. ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.