Obserwatorzy

wtorek, 6 sierpnia 2013

Dove

Dziś przedstawiam wam moje już 2 opakowanie  odżywki w sprayu bez spłukiwania - Dove hair therapy.
Zawiera formułę, która intensywnie odżywia włosy, nadając im blask.
Nowa odżywka w sprayu Dove to pierwsza odżywka, która działa dwu - warstwowo:
- pierwsza warstwa zawiera Fiber Actives, które wnikają głęboko w strukturę włosów odbudowując je od wewnątrz,
- druga warstwa z opatentowanym Micro Moisture Serum, wygładza wszystkie uszkodzenia sprawiając, że włosy są miękkie i łatwe w rozczesywaniu przez cały dzień. Micro Moisture Serum chroni i wzmacnia włosy od cebulek aż po końce.
Odżywka nie obciąży i nie sklei Twoich włosów, nawet w te dni gdy nie masz czasu ich umyć. Możesz jej używać na suche i mokre włosy, zawsze gdy wymagają pielęgnacji. 

Opakowanie z pompką, bardzo fajne. Łatwo się nam te dwie fazy łączą. Piękny zapach, wydajna. Włosy nam się ładnie rozczesują, nie są sklejone, wręcz puszyste, gładkie, miękkie. Bardzo lubię tę odżywkę ze względu na jej zapach jak i działanie. Włosy wyglądają zdrowiej i delikatnie się błyszczą, nie łamią się. Stan moich włosów bardzo się polepszył. Lubię odżywki bez spłukiwania, jednak rzadko która spełnia moje wymagania.Ta jest super! Ogólnie uwielbiam firmę Dove. Nigdy mnie nie zawiodła. Ze sprayu jestem zadowolona. Uważam, że Dove ma bardzo dobre kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji włosów, a ta odżywka również jest godna uwagi. Mały minus za to, że
trzeba porządnie spryskać włosy, bo inaczej nie uzyska się takiej gładkości. Cena około 18 zł Rossmann - 200 ml.




8 komentarzy:

  1. Muszę w końcu zainwestować w nową odżywkę w spray'u :) Recenzja jest kusząca.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakoś do ich produktów do włosów nie mogę się przekonać... Ale ta odżywka mnie zaciekawiła, zerknę na nią przy najbliższej wizycie w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię pielęgnację z dova ;) Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na etapie przekonywania się do odzywek bez spłukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakos nie lubie odzywek bez splukiwania, boje sie, ze moje wlosy beda co najmniej tragiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada ta odżywka :)
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą odżywką, ja odżywki bs zawszę używałam gliss kura, może pora na jakieś zmiany :P

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.