Obserwatorzy

wtorek, 17 grudnia 2013

Mój faworyt biedronkowy ;)

BeBeauty Nail Expertiv zmywacz z olejem kokosowym i gliceryną :)  Buteleczka jest plastikowa,twarda,i zawiera 150 ml zmywacza. Jest jeszcze różowa wersja z lanoliną i gliceryną. Jest bardzo wydajny, nie wysusza paznokci, odtłuszcza je, jeśli wszystko robimy zgodnie z instrukcją to zmywa znakomicie :) Cena to ok. 5 zł. Ma całkiem przyjemny zapach,
miejsce ogólnie dostępne dla każdego ;) Wydaje mi się, że Biedronek jest tak dużo, że wszyscy je mają niedaleko :D Używam go ponad rok, i jestem z niego bardzo zadowolona. Jak na BIEDRONKĘ, jest to produkt wysokiej jakości ;D Jeżeli chodzi o samo działanie zmywacza, to nie mam mu nic do zarzucenia! Zmywacz bardzo dobrze radzi sobie z lakierami, nawet tymi bardzo ciemnymi i intensywnym. Posiada pompkę, dzięki czemu używanie zmywacza jest jeszcze łatwiejsze i wygodniejsze.  




Skład:
Ethyl Acetate, Alcohol Denat, Aqua, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Parfum, CI 47000, CI 61565
 
  
Olej kokosowy - naturalny olej roślinny bogaty w sole mineralne o działaniu natłuszczającym i regenerującym. Przynosi ulgę przesuszonej i podrażnionej skórze.

Gliceryna - składnik pochodzenia roślinnego o długotrwałym działaniu nawilżającym. Skutecznie przenika do głębszych warstw naskórka i płytki paznokciowej zapobiegając utracie wody.


Informacje od producenta:
Natłuszczająco-ochronny: Bezacetonowy zmywacz do paznokci naturalnych i sztucznych. Łatwo i skutecznie usuwa lakier nie rozmazując go. Nie wysusza, nie odbarwia płytki paznokciowej. Natłuszcza i chroni skórę wokół paznokcia przed wysuszeniem. Pozostawia płytkę paznokciową lekko odtłuszczoną, przygotowując ją pod zabieg manicure. Innowacyjna i poręczna pompka umożliwia precyzyjne odmierzenie dozy zmywacza.



9 komentarzy:

  1. jeszcze go nie używałam, ale nei lubię tego typu sposobu aplikacji, nie wiem chyba po prostu ja nie potrafię się posługiwać tą pompką:p

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj spowrotem, dawno coś CIe tu nie było :D nigdy go nie miałam, mam już swojego ulubieńca

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taki, ale w wersji różowej :))
    pozostawia fajny zapach na paznokciach, taki przyjemny nie jak inne zmywacze.
    Mnie tak samo zdziwiło, że jak na Biedronkę to fajna sprawa z tym zmywaczem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze zmywacza z Biedronki, muszę kiedyś wypróbować. Ja najczęściej używam Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zapoznam się z tym zmywaczem, jeśli namierzę go w pobliskiej Biedronce. Pompka wygląda interesująco. W miarę możliwości staram się ułatwiać sobie życie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie najlepszy :) a i pompkę ma jak płyn z biodermy :) jest to totalnie wygodne ^^ zmywa ładnie i to chyba najwazniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podkradałam go mamie kiedy byłam na urlopie. całkiem nie źle dawał sobie radę

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ostatnio i muszę przyznać że nieźle się spisuje :)
    Zapraszam do mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.