Obserwatorzy

wtorek, 30 lipca 2013

SORAYA - żele do twarzy.

Dziś przedstawię wam moje ukochane 2 żele do twarzy firmy SORAYA -  Care & Control.


1). Pierwszy to żel 2w1 z peelingiem, wygładzający nierówności skóry, antybakteryjny. Z Acnacidolem , witaminą B3 i wyciągiem z trawy cytrynowej. Likwiduje świecenie się skóry, ściąga pory, oczyszcza skórę z wągrów i przywraca zdrowy koloryt. Żel usuwa nadmiar łoju i zanieczyszczenia, nie naruszając naturalnej bariery ochronnej. Dzięki recepturze wzbogaconej o witaminę B3, Acnacidol i wyciąg z trawy cytrynowej działa silnie antybakteryjnie, hamuje wydzielanie łoju i zapobiega rozwojowi mikroorganizmów. Optymalnie nawilża, koi i łagodzi podrażnienia, usuwa martwe komórki naskórka, likwiduje świecenie skóry, długotrwale matuje, zwęża rozszerzone pory. Wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania potwierdzoną badaniami dermatologicznymi i aplikacyjnymi. Jedyny minusik daję za to, że trochę wysusza, ale ja stosuję 2 razy w tygodniu. Jest bardzo wydajny. Moje 2 opakowanie. Dobrze wygładza i oczyszcza. Mam mniej pryszczy i wyprysków, twarz się nie błyszczy. Polecam dla tłustych cer. Ma śliczny zapach. Cena ok. 15 zł , 180 ml. 

2). Drugi to żel głęboko oczyszczający, żel głęboko oczyszcza skórę z makijażu oraz wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, odblokowuje pory i reguluje wydzielanie sebum. Dzięki zaawansowanej recepturze wzbogaconej o Kwasy Owocowe, Minerały Morskie i Wyciąg z Zielonej Herbaty dokładnie oczyszcza, odświeża i nawilża. 

Właściwości:
- głęboko oczyszcza skórę z makijażu oraz wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń,
- zapewnia optymalne nawilżenie,
- zwęża rozszerzone pory skóry,
- odświeża skórę,
- poprawia koloryt skóry, dodaje blasku i witalności.


Moje 3 opakowanie. Również nieco wysusza skórę. Ale stosuje go raz w tygodniu. Jest bardzo wydajny. Ma ładny zapach. Co do stanu cery po dłuższym użytkowaniu danego żelu... na pewno się nie pogorszył (a może nawet nieco poprawił!). Trudno mi określić czy to za sprawą m.in. kwasów owocowych i wyciągu z zielonej herbaty (będących w składzie) czy też innych używanych przeze mnie kosmetyków do twarzy. Moja cera go toleruje, nie ma żadnych reakcji alergicznych itp. Jak na razie zostanę przy tych 2-ów żelach, które jak na razie mnie nie zawiodły. Być może nie długo przetestuje kolejne wtedy zobaczymy, który zostanie moim prawdziwym faworytem. cena ok. 15 zł , 180 ml.




4 komentarze:

  1. ja mam z soray peeling morelowy, jest fajny dobrze ściera ale pozostawia we mnie jakoś niedosyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam go kupić :)
      Mam nadzieję , że u mnie się sprawdzi.

      Usuń
  2. żel głęboko oczyszczający mam i lubie choć troche za bardzo sie pieni :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ten żel antybakteryjny z peelingiem, bo chciałam przetestować na sobie taką kombinację. Okazał się jak dla mnie, bardzo fajnym produktem. Ponieważ nie jestem fascynatką peelingów standardowych ze ścierakami to ten ze swoimi drobnymi kryształkami do scierania martwego naskórka jest dla mnie bardzo fajny bo delikatny. Zel oczyszcza i odświeża skórę i nadaje jej zdrowy wygląd. Po dłuższym działaniu daje super antybakteryjny efekt co obawia się tym, ze na skórze jest mniej wyprysków i mniej krostek.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.