Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2013

Produkty denko , które jeszcze wiele razy zakupię.

1). Mgiełka do ciała - Playboy, play it spicy...
2). Płyn micelarny Ziaja - Ulga.

1. Mgiełka do ciała nadaje lekki i przyjemny zapach. Już moje 3 opakowanie . Koszt coś koło 11 zł na promocji w Rossmannie. Cudowny , długo utrzymujący się zapach dość mocny , ale tylko na początku , więc nie ma się co zrażać. Posiadam z tej serii perfumki , które też uwielbiam i długo się utrzymują. Dobry rozpylacz, robi super mgiełkę. Estetyczne opakowanie, lekkie i nie ciąży w torebce. 200 ml.
2. Dwufunkcyjny płyn micelarny do demakijażu i oczyszczania każdego rodzaju skóry wrażliwej. Zapewnia bezpieczeństwo stosowania, działa jak kojący kompres, zawiera tylko niezbędne składniki receptury. Preparat hypoalergiczny, bezzapachowy. Minimalna bezpieczna ilość konserwantów, przebadany okulistycznie, testowany pod kontrolą dermatologiczną. Płyn łagodzi skórę wrażliwą, usuwa makijaż, delikatnie oczyszcza skórę. Zmiękcza naskórek. Przywraca naturalne pH. Cena koło 7 zł. 50 ml. Moje 2 opakowanie. Dobrze zmywa makijaż. Daje uczucie świeżości. Skóra jest po nim matowa.Wydajny.



6 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze żadnego z nich ale lubię ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ta Ziaja tylko strasznie podrażniła mi oczy, czasem mnie skóra szczypała na twarzy po nim :(
    ale spoko jak sie sprawdza u cb, z Ziaji to lubie tonik ogórkowy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam playboy i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm.. muszę spróbować Ziaję, bo Bioderma Sensibio, którą uwielbiam coraz rzadziej jest dostępna na promocjach. Przydałby się jakiś ekonomiczny zastępca na koniec miesiąca;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgiełkę miałam lecz oddałam ją siostrze na rzecz innego zapachu :P A ziaję muszę koniecznie spróbować. Pozdrawiam i obserwuję. pastelroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam tego płynu i za każdym razem nie miłosiernie piekły mnie oczy. nie ma pojęcia dlaczego nazywa się ,,ulga,,?

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comment :)


Truth is always paradoxical .
To admire is the only way of imitating without losing originality.